Followers

Friday 2 December 2011

Kerjaya Saya Masa Kini


Assalamualaikum..

ehem ehem !
hari ni agak busy sikit , so dah petang-petang mengantuk ni baru lah aku ada masa nak update blog. harap maaf tuan-tuan dan puan-puan.
cehh. bajet macam aku blogger terhebat yanga da beribu followers pulak.
=.='

kenapa aku busy hari ni?
tanya lah weh..
tak apa aku bagitaw jugak.
sebab boss aku cuti hari ni.
kesian boss aku kan.
demam terok kata nya.
Get well soon Mama (^__^)

jadi aku sebagai assistant manager ( bluwerrkkss )
terpaksa lah memikul tanggungjawab yang sedia ada..
memang kerja aku yang telah sekian lama bertangguh 
aku settle kan dengan cemerlang sekali hari ni.
herh !


nampak ni nampak ni banyak kan keja aku nak kena settle.. suma nak failing dengan kadar segera. sungguh berat tanggungjawab aku. =.='


kerja banyak ni la yang aku tangguh kan selama sebulan. padahal nak settle semua ni tak sampai sejam pun. tidak. aku bukan pemalas. tapi saja hobi buat kerja last minit. baru lah trill. hahaha. kau hado??

Lepas dah settle keja yang terlalu banyak tadi , aku layan fesbuk dulu.
update status lebih kurang , comment sana sini , tukar DP , delete picture..bla bla bla bla..

aku runner ke bank pulak. 
amek roadtax kereta ferrari aku yang tersadai sebulan tu.
apa kan daya. 
dalam bank tinggal rm14 saja.

balik kat office..
eh silap..
tak payah office sangat lah kan..
balik semula ke butik..
tak payah butik jugak lah..
balik semula ke premis perniagaan..kah kah kah !
aku sibuk siap kan kerja-kerja lain yang memang banyak tak siap.


pekerja import dari Myanmar sibuk menjalan kan tugas. tak siap kerja tak bole makan.
ada 200 kotak  kena siap kan untuk hari ni.
hahahaha. Jangan marah adik-adik sayang :)
senyum lah sikit (^_____^)


tekun dan dedikasi kan. bagus. mana nak dapat staff macam ni lagi. >,<


taraaaaaaa... banyak kan banyak kan...ni tak siap lagi 200..
penat lah , semua ni aku yang buat..
staff Myanmar aku taw rileks layan fesbuk saja.
huhuhuhuhuhuh T_____T

okay lah. 
nak kena kira gaji nak bagi kat staff Myanmar pulak.
diorang ni tak bole.
hati macam tisu.
tak bayar gaji nanti mula kemas kain baju nak balik negara.
ahh.
fed up lah sayeee >,<



** adik-adik akak yang comel-comel jangan marah naa. bergurau saja**

Be Positive and Be The Real You , 
Mirra Miya

2 comments:

  1. alg nak apply kerja dgn akak bole tak ?? huhuhu

    ReplyDelete
  2. along nak rampas jawatan akak ke apa?? sobbsss T__T

    ReplyDelete