Followers

Saturday 17 December 2011

Sibuk betul kau ni !



Assalamualaikum...
mencuri sedikit ruang masa yang ada demi meng-update blog aku hari ni.

sorry der !
hujung minggu wa selalu busy.
wa kan business woman yang terhandal..
jadi wa banyak ke hulu hilir sebab nak memajukan lagi business wa !
harap lu orang faham dengan kerjaya wa !
kah kah kah kah ~
agak-agak la tipu. esok lusa aku cakap kerjaya aku artis pulak.


okay okay !
cukup merepek di situ.
aku tengah kejar masa ni.
tak sempat nak merepek banyak dengan korang.
hari ni jadual agak padat.

esok ada kenduri kat rumah kawan aku.
tidak , bukan beliau yang kawen.
abang beliau yang naek pelamin dan direnjis tepung tawar-masin-manis-ketiakmasam oleh para tetamu yang hadir..
kalau kawan aku tu yang kawen dah tentu aku tak kan renjis tepung tawar ,
tapi dah tentu aku akan renjis mercun papan, gasing dan juga mercun pop-pop.
maka nya , esok ada kenduri hari ni aku dan kawan-kawan masa study dulu suma nya berpusu-pusu nak bertandang kerumah kawan aku hari ni.

sambil membanting tulang mengerah keringat membantu meyedia kan persiapan untuk majlis esok , aku dan kawan-kawan harus lah tunjuk rajin dengan membuat kerja serba sedikit demi meringan kan beban tuan rumah..
berserta juga dengan harapan dapat bertemu jodoh di majlis esok.
kah kah kah !


so , esok atau lusa aku akan update cerita pasal kenduri tu yea !
tunggu tunggu ! 
so followers and all readers , 
may you all have a great weekends !
jaga diri hiasi peribadi..
hahahah..~


Be Positive and Be The Real You.
Mirra Miya

No comments:

Post a Comment