Followers

Monday 12 December 2011

Pendam Luka Hati Berdarah


" Bisik hati ku lepas kan dia...
Sungguh aku tak bisa....
Biar lah ku sendiri..
Tanpa kasih dihati..."

Assalamualaikum...

sobbbsss soobbbbbssss
(T___T)

ketahui lah kalian semua bahawasa nya di saat aku menaip entri ni aku dah ulang nyanyi lirik lagu Shahir-Pendam ni dah kali ke 40..
sungguh aku menjiwai lagu ni..
mak terasa lah nyahh~

aku nak tnya korang ni , pernah tak korang rasa hati macam tak tenang?
mandi tak basah ,
tidur tak lena ,
makan tak kenyang walaupun dah 4 pinggan?

tu kira hati tak tenang ke?
aah. yea lah kan. Jiwa macam bergelora..
rasa gundah gulana..
tak tenteram dan hati rasa tak sedap?
tak sesedap rendang ayam mak aku masak di pagi raya lepas.

pernah tak? pernah tak? pernah tak?
Ya, itu yang aku rasa sekarang ni.
rasa nak menangis tapi air mata malu nak mengalir didepan orang ramai , 
malu jugak nak mengalir depan laptop ,
hanya bantal busuk saja yang dah jemu rasa basah air mata aku.
cait!






mungkin aku harus bersedia dengan kelukaan?
atau aku sememang nya tak bersedia?
kira nya hati aku si dea dah tak bole jaga , 
pulang kan lah balik..
malu nak bagi terang-terang , 
poss la kat abang posmen yang segak bergaya lalu depan rumah aku tiap hari tu..
tak pun pass la hati aku balik kat kawan-kawan aku yang selalu main kenyit mata dengan  si dea.
tak pun jugak , datang lah tengah-tengah malam bungkus hati aku letak dalam peti depan rumah aku ni ke..
buat la macam mana cara asal kan pulang kan lah balik hati aku..
walaupun aku tahu masa tu hati aku mesti dah patah seribu...





susah nya bila masaalah yang melibat kan hati dan perasaan.
rasa lemah..
nak berjalan pun macam tulang kaki dah lembik..
perlu minum anlene ke?
nak makan pun rasa macam nak kena guna straw..
nak buat keje pun asyik termenung saja..
last sekali aku update entry baru je kat blog ni..




" sekira nya si dea bukan jodoh ku, maka akhiri lah perhubungan ni dengan sebaik-baik nya..namun sekira nya si dea adalah jodoh terbaik ku, maka permudah kan lah jalan untuk kami ke arah yang diredhai Mu..




Be Positive and Be The Real You,
Mirra Miya.

No comments:

Post a Comment