Followers

Wednesday 30 November 2011

December 2011



Assalamulaikum....
halluuuuuu... ~

sedap weh melantak buah rambutan di pagi hari..
hari ni keja half day lagi..
ahh apa nak jadi lah dengan aku =.='
bukan lah , hari ni aku kena buat keja luar so aku isytihar kan sendiri 
aku amek half day saja.

sebab tu sekarang aku breakfast buah rambutan tanpa mandi pagi.
ehekss !
buruk perangai sungguh ~

pejam celik pejam celik pejam lagi dan celik lagi.
dah bulan December pun..
teruja sungguh nak tunggu tahun 2012..

tapi sayang jugak nak tinggal kan tahun 2011 ni..
banyak weh kenangan suka duka jatuh tersungkur-bangun balik-saket dapat malu pun dapat.
menangis ketawa berangan merepek difitnah dikeji dipuji dikutuk dan mengutuk.
tipu lah kalau korang tak pernah kutuk orang kan kan kan?
subhanallah...
sudah sudah lah weh..
aku tahu sikap tu pun ada kat aku..
(-___-)

InsyaAllah kalau kita sama-sama ada umur panjang ,
kita akan melangkah melompat zero-point ke tahun 2012..
eh awal lagi nak buat ucapan tahun baru..
sabar dulu..

Gambar di atas tak da kena mengena langsung dengan entry hari ni..
saja suka hati aku nak tepek gambar tu kat situ..
hahahahha...

Have a nice day guys ! (^____^)v


Be Positive and Be The Real You
Mirra Miya

No comments:

Post a Comment