Followers

Tuesday 8 November 2011

Be The Real You.

Salam. hello guys ! akhir nyaaa..tercipta jugak blog ni. setelah beratus kali asyik view saja blog orang sambil senyum-senyum sendiri bila membaca. nggee~ korang pun sama kan kan kan? ;) ya ya ya memang diakui saya bukan lah kreatif atau inovatif untuk mencipta page atau profile atau blog yang indah untuk tatapan korang. hanya lah yang simple macam ni. bole la dari takde kannn..

oke ! yang dah kenal atau yang memang tak pernah tengok muka saya langsung , saya lebih selesa dikenali sebagai MIRA. ya ya ya , seperti di facebook , twitter dan blog ni jugak saya akan letak nama MIRRA MIYA. itu bukan lah nama seperti dalam i.c. ouh tidak sama sekali dalam surat beranak jugak. nak taw nama penuh? datang sini lah saya tunjuk i.c terus. weee~ Mirra Miya itu hanya lah nama komersial macam artis-artis gitu. Miya tu tak termasuk sebagai nama sebenar , hanya la nama panggilan oleh kawan-kawan rapat. so korang panggil la apa pun , jangan yang menyimpang jauh sudeh! ;)

Begitu la lebih kurang. cukup untuk entry pertama saya ni , lepas ni kita try share apa-apa cerita , macam-macam topik lah yea! korang yang sgt expert dalam meng-edit blog ni sher la ckit camna nak mencantik kan lagi blog saya ni. makasehhh :))

4 comments:

  1. wahhh nice bLog yunk... satu penulisan n permulaan yg bagus... hehe... i da fOllOw blOg u... :)

    lOtsOflOve : ibby

    ReplyDelete
  2. Ibby : tak lah syg!I rasa malu pulak. sebab tgk blog orang laen super duper cantek dan gempak gila. I punya blog sgt la simple. haish. harus bekerja keras demi mencantik kan blog ni. hee :) btw , thanks for follow (:

    ReplyDelete
  3. walaupn simple tp ttp cantik tau

    ReplyDelete
  4. Huda : thanks awak. saya tgh blaja ni camna nak edit bagi cantek. tunjuk ajar ku sifu ! hee ;)

    ReplyDelete