Followers

Sunday 22 January 2012

Husna E Day


Assalamualaikum...

Humang aihhh...
berhabuk nye la blog aku..
Lama berzaman tak update nih..
Sorry , kali ni wa takde alasan lagi nak bagi kat lu orang..
Nanti ahh wa fikir alasan then wa bagitahu lu orang..




Eh , apsal haa CNY kali ni aku tak dapat pun buah limau?
Angpaw jauh sekali lah nak dapat.
Rasa macam mengidam limau pulak nih.
Apa kah perlu aku ketuk pintu umah bebudak cina classmate aku dulu?
ahmoi cantek , tahun ni wa talak dapat limau mehh? haiiyyaa~


sudah sudah !!
bukan buah limau yang jadi motif penceritaan hari ni.
lupa kan tentang limau dan angpaw yang memang tak nampak bayang tuu.
dah orang sudi tak bagi , tak kan kita nak hegeh-hegeh meminta. okay over.


Kite nak cite kat awak semueee pasal nihhh...




Selamat Bertunang Cik Husna. 

comel kan? macam Nora Danish kan?
Macam Barbie Doll kan?
suka suka !



22.01.2012 beliau selamat menjadi tunangan orang.
So lepas ni , kita tunggu majlis perkahwinan dea pulak eh?!
alaaa , jangan la macam tuu..
Aku tak bole ahh nak jemput korang , bukan aku punya kenduri ,
kalau kenduri aku , memang aku aku jemput semuuuuaaaaaaa..
di ulangi , semuaaaaaaaa yang baca blog nih.
hokaaayyy??
(^___^)v

Penat weh nak type , tetiba jari aku cramp.
tipu sikit.
So , tengok picture je okay?
ampun kan kemalasan aku. beliau ternyata bersalah yang arif.


Nih hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki. Banyak kan?? campur yang orang bagi semua ada 23 bekas. whoaaa~ *sambil mulut terngaga-nganga*


close up sikit : best kan tuala nih. siap ada sulam nama diorang. berbulan dah tempah nih!


Close up lagi : aku paling suka bakul buah nih. comel ya amat ! bakul dea kecik je. macam bakul baby. bhahaha. serius , aku suka. *nak cakap jugak aku tolong hias buah2 tu*



Close up lagi dan lagi : aku rasa nak bawak balik coklat ni semua. serius. aku suka. Y__Y

 banyak kan? ruang camera henpon aku tak mampu nak snap kesemua. dpt ciput je. harap bersabar dan mampu memilik DSLR satu hari nanti. huhuhuhuh Y__Y


harus lah aku menyemak sekali kat situ. jelas ternyata , una adalah suku dari badan aku saja. sediihhh dengan kelebaran badan sendiri..





okay ni masa dah lepas sarung kan cincin. dah macam artis pulak aku tengok. hihihi.


satu langkah lagi untuk mereka ke alam perkahwinan. weeiiwwiitt. 


yang sebelah Husna tu kakak aku. solo lagi. harap maklum. =.='


yang sebelah Husna tu Mira. dah berpunya. kahkahkahkahkah :D








Alright , overall semua nya berjalan lancar....
Penat sikit tapi sangat best !
Makanan sedap , licin licau habih semua tetamu makan..
Pelamin cantek sebab semua nya pakai fresh flower even pagi majlis tu bunga ada yang da nak layu. tu salah kan owner butik tu. 
baju yang sangat cantek..
Make up yang ohsemm da nampak macam Nora Danish gitu..
Hantaran banyak , cantek dan mahal..
ahhh semua best lah !


* Na , aku doa kan hang terus bahagia. Setelah penderitaan yang hang lalui sebelum nih , dan sekarang hang harus bahagia. aku sebak okay. =.=' I'm looking forward for your wedding day, bestie ! *

Be Positive and Be The Real You.
Mirra Miya

No comments:

Post a Comment