Followers

Tuesday 31 January 2012

Diary 3 Hari


Assalamualaikum....

ya ya ya..
aku tahu memang dah berhabuk blog aku nih..
selamba kacang aku tinggal kan korang dengan entry lama yang dah 40kali diulang baca..



Sebenarnya aku ada baaaanyaaaakkkk nak story mory kat sini..
Tapi tak sempat nak cerita .
sumpah , wa busy tahap gaban.
ala-ala presiden amerika nak lancar kan roket yang terbaru . pergghh



Last week aktiviti Full.. Full House cite korea yang aku suka tengok dulu tu..
Jumaat : aku tolong member Photo shoot . Adjust beberapa talent kat beliau yang aku kenal , sampai ke tengah malam baru settle.. Sumpah penat , tapi best ouh. Eh , korang ingat senang nak pegang payung beratus ringgit tu?? Nahi kabi nahi ! So , I was so enjoying while pegang the payung you know ~~

Tunjuk picture aku je. Picture model tak bole tunjuk lagi. belum siap.

Sabtu : subuh-subuh lagi dah gerak ke KL. ada lah urusan kerja sikit with my mom. hamek kaw , dah la balik tengah-tengah malam , pastu pukul 5 pagi mak dah kejut suruh siap-siap.
Buchuk-buchuk muncit ikut jugak , tapi dea best je tidur kat seat sebelah. dekat 3 jam dea tidur, buka mata je dah sampai Rawang. Pastu baru nak tolong drive...


Lepas habis urusan kerja tu , apa lagi.. KL Menjerit lahhh.. bawak mak and adik-adik jenjalan kat sana.. Nak harap kan aku , sumpah tataw jalan. Sesat bole lahh.. Naseb ada cousin orang sana.. jenjalan cari kan baju untuk adik aku dinner. Dea order je , aku dengan yang laen lah kena pulun cari kan baju untuk dea. Tema Koboi. Kalau aku dah tentu pakai baju tidur je pegi dinner. Yea la, zaman koboi dulu mana ada baju ala-ala dress najwa Latiff. Tidak sama sekali.

pukul 11 malam gerak balik Perak. tak bole tidur sana sebab buchukbuchukmuncit ada tournament bowling dengan bebudak office dea hari ahad tu. so , kena start kereta gerak balik jugak.

Ahad : 4pagi. baru sampai rumah. Drive balik memang lama. sebab banyak kali behenti rehat. mengantok ya amat.. macam ada setan gayut-gayut kat mata nih. Mira , tidur lah mira.. tidur lah kamu.. Ate , macam mana nak drive nye?? memang tak lah. tukar drive jap.



Sampai je rumah terus terbongkang tidur tak hengat dunia. Secara jujur nya , bangun tengah hari  , si kakak ajak tengok wayang pulak. Underworld : awakening.
menjerit-jerit aku tengok filem tu. memang super junior duper best gilanakmampus..



Dipendek kan cerita lagi lah , last-last hari ni baru ada masa nak update entry. harap-harap lepas nih aku masih ada masa nak merepek kat sini. Silent readers , thanks for reading yeah!

 # err , by the way tunggu nanti aku akan update pasal photo shoot Jumaat lepas tu. Soft copy picture tu siap aku masuk kan kat sini. Senang sikit nak sher cerita ngan korang. Tunggu yeah ! 

Be Positive and Be The Real You.
Mirra Miya.

No comments:

Post a Comment