Followers

Wednesday 14 November 2012

Susah nya :(


Assalamualaikum..
Guys , susah nya nak mencari kerja yang sesuai dengan diri nih.. Haih , dah nak hujung tahun ni tapi aku tak dapat lagi kerja tetap yang terbaik dan termantop untuk masa depan aku.. 
haih , letih taw dah berpuluh tempat dah aku pegi apply dan sent resume tapi semua nya belum ada feedback ! homaigoshh , what am i gonna do nooowww? 
kekadang rasa macam indah nya kalau tak perlu kerja. Lepak - lepak umah dan dapat duit setiap bulan. Boleh makan sampai boncet , online sampai juling , tengok tv sampai lebam.. homaiii.. tapi apa kan daya.. mana boleh macam tu.. =='
Tapi yang pasti , keja tetap setiap bulan aku adalah pegi bank dan bayar kan installment kereta si dea dan bill telephone dea setiap bulan.. lepas tu dapat upah rm20.. hee :) best kan kan kan? 
kawan-kawan , doa kan aku cepat dapat kerja yea?! 




much love , 
MirraMiya

No comments:

Post a Comment